Bc. Michaela Ferencová

Master's thesis

CRM systém v Auto Hruška s.r.o.

CRM system at Auto Hruška s.r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit změny v oblasti CRM (Customer Relationship Management) na základě požadavků zákazníků společnosti Auto Hruška s.r.o. s ohledem na potřeby marketingové komunikace. První část práce je zaměřena na literární rešerši a teoretická východiska, která poskytují kompletní přehled literatury zabývající se danou problematikou CRM systému. Ve druhé a třetí kapitole je popsána …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate changes in the field of CRM (Customer Relationship Management) based on the requirements of customers of Auto Hruška s.r.o. regarding the needs of marketing communication. The first part of the thesis is focused on literary research and theoretical starting points, which provide a complete overview of the literature dealing with the given issue of CRM system …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2023
  • Supervisor: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Rostislav Fojtík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné