Odhadování významu slov při čtení jako metoda výuky slovní zásoby – Klára Hewitt
Klára Hewitt
Bakalářská práce
Odhadování významu slov při čtení jako metoda výuky slovní zásoby
Lexical Inference during Reading as a Method of Teaching Vocabulary
Abstract:
This bachelor's thesis examines lexical inferencing during reading and its application by teachers at lower-secondary schools in the Czech Republic. This thesis consists of two parts: theoretical and practical. The aim of the theoretical part is to create an overview of current research; it also presents the strategies and methods used for lexical inferencing. The practical part presents the results …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá odhadováním významu slov při čtení a jeho používáním učiteli při výuce na základních školách v České republice. Práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. Cílem teoretické části je vytvořit přehled současného výzkumu v oblasti lexikální inference, dále představit strategie a postupy využívané při odhadu významu. Praktická část představuje výsledky a analýzu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renata Šimůnková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEWITT, Klára. \textit{Odhadování významu slov při čtení jako metoda výuky slovní zásoby}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/6llq9r/.
Jak správně citovat práci
Hewitt, Klára. Odhadování významu slov při čtení jako metoda výuky slovní zásoby. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / anglický jazyk - humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Využití paměťových strategií ve výuce slovní zásoby
Štěpánka Klimajová -
Vliv interaktivní tabule ve výuce AJ na osvojování slovní zásoby na 1. stupni ZŠ
Markéta KABOURKOVÁ -
Efektivní výuka slovní zásoby v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ prostřednictvím písní a muzikálních her
Veronika POLÁKOVÁ -
Výuka slovní zásoby v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Nikol TYRLÍKOVÁ -
Výuka slovní zásoby na 1. stupni ZŠ
Katrin KOZUBÍKOVÁ -
Výuka slovní zásoby korejského jazyka pomocí online aplikací
Hana TOMANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva