Mgr. Tomáš ŠKODA
Master's thesis
Komunikace globální společnosti DHL
Communication of global company DHL
Abstract:
Tato práce je celá věnována marketingovým komunikacím a to v globálním měřítku. Práce se snaží nastínit, jak obtížná a plná nástrah je mezilidská komunikace a zdůrazňuje fakt, o co složitější je komunikace interkulturní. Podtrhuje nutnost při globální komunikaci respektovat různé kulturní dimenze, které jsou základem pro pochopení mentality kultury, ke které chceme promlouvat.Abstract:
This dissertation is whole to marketing communications in global scale dedicated. Dissertation is trying to outline, how difficult and risky is interpersonal communication and also trying to accent the fact, that more difficult could be intercultural communication. It underdraw the necessity to respect different cultural dimensions in global communication. The cultural dimensions, which are necessary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2007
Identifier:
4976
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2007
- Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠKODA, Tomáš. Komunikace globální společnosti DHL. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová a komunikační strategie vybrané kulturní instituce
Pavla Rebeková -
Kazuistika marketingového komunikačního mixu v kulturní sféře
Anna Severová -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková -
Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech
Kateřina Kuthanová -
Sociální a psychologické dimenze komunikace online
Mariana Mery Houštecká -
Vyhodnocení atmosféry v pracovní skupině z hlediska dimenze: komunikace, stylu vedení a spokojenosti.
Radka DOUDOVÁ -
Komunikace rodičů o rodičovských konfliktech a maladaptace adolescentů
Dita Chovancová -
Verbální a nonverbální komunikace v interkulturním prostředí mezinárodní společnosti
Dana Laclé