Interakce rodiče s dítětem předškolního věku při domácím čtení – Bc. Nikola Křivánková
Bc. Nikola Křivánková
Diplomová práce
Interakce rodiče s dítětem předškolního věku při domácím čtení
Interaction of Parents with the Preschool-age Child during Home Reading
Anotace:
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se společným čtením rodiče s dítětem předškolního věku v domácím prostředí. Teoretická část si kladla za úkol sumarizovat koncept čtenářské pregramotnosti a poznatky o faktorech, které ovlivňují úroveň čtenářské pregramotnosti. V praktické části je popsáno výzkumné šetření kvalitativního charakteru, které probíhalo v rodinách s dětmi předškolního …víceAbstract:
The thesis has a theoretical-empirical character and deals with the joint reading of a parent with a child of preschool age in a home environment. The theoretical part was designed to summarize the concept of reading preliteracy and knowledge of factors that affect the level of reading preliteracy. The practical part describes a research of a qualitative nature carried out in families with children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Křivánková, Nikola. Interakce rodiče s dítětem předškolního věku při domácím čtení. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská pregramotnost jako cesta k přeměně MŠ
Eva KOČKOVÁ -
Vliv tvořivých činnosti a způsobu práce na čtenářskou pregramotnost dítěte
Marcela Vidová -
Vzájemná interakce ve vývoji dvojčat
Markéta Švancarová -
Rozvoj interakce mezi batoletem a dospělým při pohybové aktivitě.
Veronika SVOBODOVÁ -
Komunikace dítěte s autismem a jeho interakce s rodiči
Martina Medková -
Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní
Petra Fešarová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Reedukace potíží při čtení ve 3. ročníku základní školy
Petr Hynčica