Modely řízení kvality a jejich využití v zubní ordinaci – Ing. Galina Noskovskaya
Ing. Galina Noskovskaya
Diplomová práce
Modely řízení kvality a jejich využití v zubní ordinaci
Quality management model focusing on their use in dental surgery
Anotace:
Předmětem diplomové práce je modely řízení kvality a jejich využití v zubní ordinaci. Úvodní část práce je shrnutím teoretických východisek problematiky, popis základních aspektů, umožňujících základní pochopení veškerých souvislostí. Další část práce je zaměřena na vyhodnocení problematiky z praktického pohledu. V rámci druhé části byla provedena analýza řízení kvality a její změny za dobu existence …víceAbstract:
The subject of this thesis work is quality management models and their use in dental surgery. The introductory paragraph summarizes the theoretical framework of the issue, the description of basic aspects enable understanding of all contexts. Another part of the work devoted to the evaluation of issues from an empirical point of view. The second part deals with the analysis of quality management and …víceKlíčová slova
Klíčová slova Kvalita řízení kvality zubní ordinaci orientace na zákazníka zlepšení řízení ordinace spokojenost zákazníka měření spokojenosti zákazníka. Quality quality management dental surgery customer orientation quality improvement customer satisfaction customer satisfaction measurement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/re0pc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: RNDr. Jiří Kubín
- Oponent: Ing. Ludvík Filip
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová