Strategie pro vstup na zahraniční trhy – Bc. Martin Jasiak
Bc. Martin Jasiak
Diplomová práce
Strategie pro vstup na zahraniční trhy
Foreign country entry modes
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou strategií pro vstup na zahraniční trhy vybrané nadnárodní společnosti v oblasti automotive. Cílem práce je analýza forem vstupu na zahraniční trhy Visegradské čtyřky společnosti Robert Bosch GmbH, dále analýza investovaného základního kapitálu v závislosti na zahraničním trhu a obchodní divizi. Stanoveného cíle diplomové práce bylo dosaženo, za pomocí důkladné …víceAbstract:
This diploma thesis analyze strategies for entering foreign country markets of the multinational company in automotive industry. The aim of the thesis is analyze modes of entry into foreign country markets of Visegrad Group by company Robert Bosch GmbH and analyze invested capital according to foreign market and business division. The stated goal of the thesis was achieved through analysis of literary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Sociální kapitál podnikového prostředí jako významný lidský zdroj při naplnění vize a strategie podniku
Alena Přibylová -
The Influence of Foreign Direct Investment on Employment in Visegrad Group Countries
Franciszek Jerzy Stępniewski-Janowski -
Comparison of the Czech Republic’s Financial Soundness Against the Visegrad Group (V4) Between 2005–2022
Anirudh Srivastava -
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Mediha Dilara Aktaş -
Market Entry Strategy for Huawei into the Central European Market
Mengze Shao -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Expansion to foreign market
Viktoriia Naumenko -
Foreign Market Entry Strategy: The Case Study of Kazakhstan and Russia
Elena Maksimenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva