Metodický materiál k výuce o společenstvu louka na 1. stupni ZŠ – Mgr. Marie Piknová
Mgr. Marie Piknová
Diplomová práce
Metodický materiál k výuce o společenstvu louka na 1. stupni ZŠ
The methodical material for teaching about meadow assemblage at primary school
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu metodického materiálu k výuce o společenstvu louka v rámci předmětů prvouka a přírodověda. V práci je popsána louka jako společenstvo z pohledu odborné literatury, pozornost je věnována také učebnicovým řadám, které se výukou prvouky a přírodovědy na prvním stupni zabývají a terénní výuce včetně jejího začlenění do vzdělávacího systému České republiky. V praktické …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the creation of methodical material for teaching about meadow assemblage in subjects Elementary Science and Science. Meadow is described as assemblage from the professional point of view. The attention is paid to textbooks that deals with teaching Elementary Science and Science and at primary schools and outdoor practice and its inclusion into educational system in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g0spz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2019
- Vedoucí: Mgr. Iva Frýzová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Průzkum řasových společenstev na mokřadní lokalitě Vojšické louky
Zuzana HABARTOVÁ -
Mempolis: Game-Based Learning System for Primary School Computer Science Education
Valérie Taftová -
Metodika výuky prvouky a vlastivědy regionu na příkladu Rakovnicka
Petra HLUŠTÍKOVÁ -
Metodika výuky prvouky a vlastivědy regionu na příkladu Znojemska
Lucie ILKOVÁ