Analýza green marketingu výrobkové řady Garnier Organic – Bc. Barbora Brožková, DiS.
Bc. Barbora Brožková, DiS.
Master's thesis
Analýza green marketingu výrobkové řady Garnier Organic
Analysis of Green Marketing in the Product Line Garnier Organic
Abstract:
Diplomová práce řeší otázku marketingové komunikace výrobkové řady Garnier Organic od firmy Garnier. Garnier s přívalem zájmu o přírodní bio kosmetiku, která není testovaná na zvířatech vytvořila právě tuto produktovou řadu, jejíž marketing je zaměřen na komunikaci environmentálně pozitivních vlastností těchto produktů. Cílem této práce je zhodnotit marketingovou kampaň Garnier Organic a zjistit, kde …moreAbstract:
This diploma thesis concerns itself with the marketing communication of the Garnier Organic product line, that is made by the Garnier company. With ever inceasing interest in Organic cosmetics, that is not tested on animals, in recent years the Garnier company created Garnier Organic line, the maketing communincation of which is targeted to enlighten the positive aspects of these products. The aim …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BROŽKOVÁ, Barbora. \textit{Analýza green marketingu výrobkové řady Garnier Organic}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/6mh734/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Brožková, Barbora. Analýza green marketingu výrobkové řady Garnier Organic. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications