Architektura Hradce Králové ve výuce dějepisu – Bc. Ludmila Chuchelová
Bc. Ludmila Chuchelová
Diplomová práce
Architektura Hradce Králové ve výuce dějepisu
Architecture of Hradec Králové in teaching of history
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá architekturou Hradce Králové a jejím využitím v hodině dějepisu. Cílem je analýza dotazníkového šetření, která má ukázat, zda je potenciál hradecké architektury ve výuce uplatňován. Teoretická část se věnuje slohům a stavitelům, díky kterým se Hradec Králové stal salonem republiky. Dále mapuje problematiku regionu a regionálních dějin a jejich zastoupení v rámcovém vzdělávacím …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the architecture of Hradec Králové and its application in history lessons. The main aim is the analysis of questionnaire. It answers if the potential of architecture of Hradec Králové is applied in teaching. The theoretical part focuses on architectural styles and architects – because of them Hradec Králové is called salon of republic. This part also deals with the region …víceKlíčová slova
Klíčová slova Hradec Králové historismus secese funkcionalismus regionální dějiny L. J. Pospíšil J. Gočár J. Kotěra salon republiky exkurze projektová výuka klíčové kompetence Key words historicism Art Nouveau functionalism local history the salon of the republic excursion project key competences
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t7hx1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Kamil Štěpánek, CSc.
- Oponent: Mgr. Miroslav Jireček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník -
Vliv simulační výuky studentů oboru Zdravotnický záchranář a dalších nelékařských oborů na klíčové kompetence
Andrea Hudáčková -
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
'Political and cultural rights of Muslim/Bosniak minority in the Republic of Serbia and Muslim/Bosniak Minority in the Republic of Croatia' 'The comparison of two case studies in the time frame of the 1990s - the present time'
Majra HASANEFENDIĆ -
The European Neighbourhood Policy (ENP) as an element of the Common Foreign and Security Policy (CFSP): The European Neighbourhood Policy (ENP) is an instrument for sustainable security and stability of the EU, by supporting the democratic consolidation of Ukraine and Moldova
Marko Markovski -
Nové Město pod Smrkem a okolí za druhé světové války: regionální dějiny a projektová výuka
Daniela Janáková