Martina Peckelová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie České obce sokolské
Marketing strategy of Česká obec sokolská
Abstract:
Česká obec sokolská je občanským sdružením významně spjatým s českou historií. V dřívější době byl Sokol spojen s vlastenectvím a bojem za svobodu, a tak neměl díky svému postavení problém získávat členy ani potřebu propagovat se a využívat marketingu. Cílem práce je porovnat roli České obce sokolské ve společnosti v dnešní době a v minulosti. Dále monitorovat současnou marketingovou strategii České …moreAbstract:
Česká obec sokolská is a citizens association significantly connected with Czech history. In former times Sokol was associated with patriotism and the struggle for freedom. Because of this position in Czech society this organisation didn't have a problem to recruit members or the need to promote itself and use marketing. The aim of this thesis is to compare the role of Česká obec sokolská in society …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65316
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2013
- Supervisor: Jitka Odehnalová
- Reader: Martin Chlumský
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65316
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
Myriam Medard -
Corporate social responsibility and its influence on corporate image
Pavla KŘÍŽKOVÁ -
Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky
Andrea Proschekova -
Budování Corporate Image a Corporate Identity
Tomáš Vizingr -
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Tvorba firemní identity a image reastaurace Medea Ankora
Jaroslav Dvořáček -
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
Adam Topinka