Reklama na alkoholické nápoje a tabákové výrobky a její právní regulace – Martin Kotva
Martin Kotva
Diplomová práce
Reklama na alkoholické nápoje a tabákové výrobky a její právní regulace
Advertising of alcoholic Beverages and Tobacco Products and its legal Regulation
Anotace:
Tato práce se zabývá právní regulací reklamy na alkoholické nápoje a tabákové výrobky v České republice. Cílem práce je zhodnotit současnou právní úpravu zejména z hlediska plnění společenských cílů, které vedly k přijetí této úpravy a odstranit zjištěné nedostatky. Práce přináší vymezení těchto společenských cílů, poskytuje přehled vývoje relevantní právní úpravy od roku 1989 a současnou právní úpravu …víceAbstract:
This thesis is devoted to the legal regulation of tobacco and alcohol advertising in the Czech Republic. This thesis aims to evaluate the current state of legal regulation, above all from the point of view of the degree of fulfillment of achieving the social targets which led to the passing of the current legal regulation and to eliminate ascertained deficiencies. This thesis sets out the social targets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2015
- Vedoucí: Martin Boháček
- Oponent: Jan Vavrečka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44024
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Změny spotřebitelského chování na trhu alkoholických nápojů ve vybraném regionu
Marek Sýkora -
Míra spotřeby alkoholických nápojů u profesionálních, semi-profesionálních a amatérských fotbalistů během soutěžního období.
Daniel URBIŠ -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy na alkoholické nápoje a tabákové výrobky
Darja Balcárková -
Obal na alkoholické nápoje
Ondřej JIRÁSKA -
Regulace reklamy
Hana Zahrádková -
Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí
Zuzana Beranová