Bc. Lukáš Opl
Master's thesis
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Education of 3D graphics at primary school
Abstract:
Diplomová práce „Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy“ pojednává o možnostech výuky 3D grafiky na základních školách s použitím programu Cinema 4D. Tato práce nabízí pedagogům, kteří by měli zájem začít s výukou 3D grafiky, praktickou příručku k programu Cinema 4D. V úvodní části práce je teoretický úvod do grafiky a její členění. Další kapitoly popisují pracovní prostředí a pracovní nástroje …moreAbstract:
The thesis ‘Teaching 3D graphics in the primary school sector ‘ deals with the possibilities of teaching 3D graphics at the primary schools using the program Cinema 4D. This work offers teachers who would be interested in starting teaching 3D graphics a practical handbook to the program Cinema 4D. In the foreword of the work there is a theoretical introduction into the graphics and its structuring …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hgvqy/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 2. 2010
- Supervisor: Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Technology and IT Education
Theses on a related topic
-
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová -
Výukové metody rozvíjející vybrané klíčové kompetence ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Natálie POSTLOVÁ -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím estetické výchovy na druhém stupni základní školy
Michaela Stündlová -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
2D grafika a animace v počítačových hrách
Lukáš Kučva -
Prostredie pre tvorbu 2D scén s podporou jednoduchej fyziky
Martin Belko -
Výuka počítačové 2D grafiky na střední škole
Jitka Koláčková -
Průzkum a analýza metod kombinací 2D a 3D technik
Jan Kastner