Olena NAZARUK

Master's thesis

Brand města Most

Brand of the city of Most
Abstract:
Práce je zaměřena na téma city branding. Hlavním cílem práce je zhodnotit brand statutárního města Most. Sekundárním cílem je poskytnout aktuální zpětnou vazbou pro město ve vztahu k jeho aktivitám. Stanovených cílů bylo dosaženo prostřednictvím dotazníkového šetření, které bylo realizováno mezi občany a návštěvníky města. Dále také prostřednictvím polo strukturovaného rozhovoru s kompetentním zástupcem …more
Abstract:
This thesis focuses on the topic of city branding. The main goal is to evaluate the brand of the statutory city of Most. The secondary goal is to provide up-to-date feedback for the city hall in relation to its activities. These goals were achieved through questionnaire survey with citizens and visitors of the city. Next tool was a semi-structured interview with an authority of the city. Data were …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NAZARUK, Olena. Brand města Most. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management