Olena NAZARUK

Master's thesis

Brand města Most

Brand of the city of Most
Anotácia:
Práce je zaměřena na téma city branding. Hlavním cílem práce je zhodnotit brand statutárního města Most. Sekundárním cílem je poskytnout aktuální zpětnou vazbou pro město ve vztahu k jeho aktivitám. Stanovených cílů bylo dosaženo prostřednictvím dotazníkového šetření, které bylo realizováno mezi občany a návštěvníky města. Dále také prostřednictvím polo strukturovaného rozhovoru s kompetentním zástupcem …viac
Abstract:
This thesis focuses on the topic of city branding. The main goal is to evaluate the brand of the statutory city of Most. The secondary goal is to provide up-to-date feedback for the city hall in relation to its activities. These goals were achieved through questionnaire survey with citizens and visitors of the city. Next tool was a semi-structured interview with an authority of the city. Data were …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NAZARUK, Olena. Brand města Most. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management