Gastroturismus jako nový trend cestovního ruchu – Dominika Vejskalová
Dominika Vejskalová
Bachelor's thesis
Gastroturismus jako nový trend cestovního ruchu
Culinary Tourism as a new trend in tourism
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá jedním ze současných trendů cestovního ruchu, a to gastroturismem. Obsahuje stručnou charakteristiku a historii stravování jako jedné ze základních služeb cestovního ruchu, postavení cestovního ruchu v ekonomice, historii gastroturismu, ale také základní charakteristiku marketingu se zaměřením a bližším seznámením s propagací.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB8407
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Alexandr Gregar, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEJSKALOVÁ, Dominika. \textit{Gastroturismus jako nový trend cestovního ruchu}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/6mzbig/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení)
Georgiy PASTUKHOV -
Historie a propagace nově vzniklého sportu -Středověkého plně kontaktního boje (Historical medieval battles) s přihlédnutím na Českou republiku
Tomáš Gajdošík -
Historie, současnost a propagace dětských periodik
Aneta Petrusová -
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková -
Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání
Vladimíra KOKALEVSKÁ -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights