Gastroturismus jako nový trend cestovního ruchu – Dominika Vejskalová
Dominika Vejskalová
Bakalářská práce
Gastroturismus jako nový trend cestovního ruchu
Culinary Tourism as a new trend in tourism
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá jedním ze současných trendů cestovního ruchu, a to gastroturismem. Obsahuje stručnou charakteristiku a historii stravování jako jedné ze základních služeb cestovního ruchu, postavení cestovního ruchu v ekonomice, historii gastroturismu, ale také základní charakteristiku marketingu se zaměřením a bližším seznámením s propagací.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8407
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Alexandr Gregar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Trousil, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení)
Georgiy PASTUKHOV -
Historie, současnost a propagace dětských periodik
Aneta Petrusová -
Historie a propagace nově vzniklého sportu -Středověkého plně kontaktního boje (Historical medieval battles) s přihlédnutím na Českou republiku
Tomáš Gajdošík -
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková -
Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání
Vladimíra KOKALEVSKÁ -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA
Název
Vložil
Vloženo
Práva