Právo občana EU na pobyt a vykonávání učitelské profese v jiném unijním státě: případ Německa – Bc. Jana Benáčková
Bc. Jana Benáčková
Master's thesis
Právo občana EU na pobyt a vykonávání učitelské profese v jiném unijním státě: případ Německa
The Right of EU Citizen to Reside and Pursue Teaching in Another EU Member State: The Case of Germany
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá právem občana Evropské unie svobodně se pohybovat a pobývat na území jiného členského státu, spolu s možností vykonávat v tomto hostitelském statě povolání učitele. V teoretické části objasňuje základní problematiku občanství EU a jeho výhod: svobody pohybu a pobytu, kde rozlišuje podmínky pro krátkodobý, dlouhodobý a trvalý pobyt; nakonec se soustředí na uznávání kvalifikací …viacAbstract:
This diploma thesis investigates the right of a European Union citizen to freely move and reside in another member state, together with the possibility to carry out the teaching profession in this host state. In the theoretical part, it clarifies the basic issues of EU citizenship and its benefits: freedom of movement and residence, where it distinguishes the conditions for short-term, long-term, and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/opauo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedúci: JUDr. Bc. Radovan Malachta, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Marta Goňcová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training in History / Lower Secondary School Teacher Training in Civics
Práce na příbuzné téma
-
Transmisivní a konstruktivistický přístup ve výuce občanské výchovy na příkladu multikulturní výchovy
Barbora Velebová -
Historický vývoj obsahu a cílů občanského vzdělávání a jejich promítání do učebnic občanské výchovy
David Svoboda -
Princip kontroverznosti a jeho implementace v hodinách občanské výchovy
Barbora Bendová -
Sexuální násilí ve výuce občanské výchovy na základních školách
Zuzana Holečková -
Komparace učebnic občanské výchovy v České republice a USA
Jana Přibylová -
Využití filmu s environmentální tematikou ve vyučovacích hodinách občanské výchovy
Gréta Zimčíková -
Využití literárních textů ve výuce občanské výchovy na ZŠ
Lucie Křižková -
Kulturní tradice, svátky a významné dny v průběhu roku – výukové materiály do hodin občanské výchovy
Martina Pololáníková