Komunikační schopnost a školní připravenost dětí předškolního věku – Mgr. Jana Sedláčková
Mgr. Jana Sedláčková
Bachelor's thesis
Komunikační schopnost a školní připravenost dětí předškolního věku
Communication skills and school readiness of preschool children
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o komunikačních schopnostech a připravenosti dětí na vstup do základní školy. Teoretická část práce se věnuje vývoji dítěte z hlediska tělesného, motorického, kognitivního a emocionálního. Zabývá se vývojem řeči dítěte a rozebírá problematiku školní zralosti, odkladů školní docházky a vzdělávání dětí s narušenou komunikační schopností. Výzkumná část měla za úkol zhodnotit …moreAbstract:
The bachelor´s thesis deals with communication skills and readiness of children entering primary school. The theoretical part deals with physical, cognitive, motor and emotional development of a child. It concerns speech development and discusses the issues of school readiness, postponement of school attendance and education of children with communicative disability. The task of the research part was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ex2m6/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jana Imrichovská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education - Communication Techniques
Theses on a related topic
-
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová -
Diagnostika školní připravenosti
Markéta Denigrová -
Diagnostika školní připravenosti
Karolína Moravcová -
Diagnostika školní připravenosti
Kateřina Vlachová -
Diagnostika školní připravenosti v oblasti praktické samostatnosti u dětí předškolního věku v mateřské škole s Montessori prvky a ve státní mateřské škole
Michaela VAŠKŮ -
Školní zralost a připravenost (diagnostika a intervence jako nástroje prevence školního neúspěchu)
Magdaléna ČÍŽKOVÁ -
Diagnostika školní připravenosti
Barbora PŘECECHTĚLOVÁ -
Diagnostika školní připravenosti u dětí s domácím předškolním vzděláváním a dětí s institucionálním vzděláváním v Plzeňském regionu.
Hana KOPSOVÁ