Mgr. Radek Dočkal
Diplomová práce
Krabi - digitální mánie
Crabs - Digitalmania
Anotace:
Krabi – digitální mánie Modely krabů zhotovené spojením zbytků klepet a komunálního odpadu. Noví tvorové jsou příkladem dokonalého vývoje nového živočišného druhu v daném životním prostředí. Cíl diplomové práce: uměle vytvořená mánie na nové krabí hrdiny. Metody zpracování diplomové práce: pc hra, www stránky, ditální tisky, objekty.Abstract:
Crab’s - digitalmania Models made by nippers and communal scraps completed together. They are examles of the new perfect creatures developed in the new envoroment by evolution. Goals of the diploma thesis: Crab fetishims artifcially grown up on new crabheroeses. Methods of the diploma thesis based by:pc games, www sides, digital newspapers, figures.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b3yy7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2009
- Vedoucí: Mgr. Petr Kamenický
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
Andrii Ponomarenko -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
Mária Fileková -
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
Yuriy Partala -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř