Optimalizace nákupní cesty zákazníka na e-shopu truscada.sk – Bc. Michal Paull
Bc. Michal Paull
Master's thesis
Optimalizace nákupní cesty zákazníka na e-shopu truscada.sk
Optimization of Customer's Journey on Truscada.sk E-shop
Anotácia:
Témou tejto diplomovej práce je užívateľské testovanie webovej stránky www.truscada.sk s cieľom optimalizácie zákazníckej cesty. V teoretickej časti práce sú vysvetlené základné pojmy z oblasti online marketingu a niektorých jeho nástrojov, doplnené o poznatky z dizajnu webových stránok a elektronického obchodovania. V analytickej časti je vykonaná analýza dát zozbieraných z používateľského testovania …viacAbstract:
The topic of this thesis is user testing of the www.truscada.sk website to optimize the customer's journey. The theoretical part of the thesis explains the basic concepts of online marketing and some of its tools, complemented by knowledge of website design and e-commerce. In the analytical part, an analysis of data collected from user testing of the website is performed. In the project part, the knowledge …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Tomáš Šula, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Paull, Michal. Optimalizace nákupní cesty zákazníka na e-shopu truscada.sk. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications