Bc. Michal Paull

Master's thesis

Optimalizace nákupní cesty zákazníka na e-shopu truscada.sk

Optimization of Customer's Journey on Truscada.sk E-shop
Anotácia:
Témou tejto diplomovej práce je užívateľské testovanie webovej stránky www.truscada.sk s cieľom optimalizácie zákazníckej cesty. V teoretickej časti práce sú vysvetlené základné pojmy z oblasti online marketingu a niektorých jeho nástrojov, doplnené o poznatky z dizajnu webových stránok a elektronického obchodovania. V analytickej časti je vykonaná analýza dát zozbieraných z používateľského testovania …viac
Abstract:
The topic of this thesis is user testing of the www.truscada.sk website to optimize the customer's journey. The theoretical part of the thesis explains the basic concepts of online marketing and some of its tools, complemented by knowledge of website design and e-commerce. In the analytical part, an analysis of data collected from user testing of the website is performed. In the project part, the knowledge …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Paull, Michal. Optimalizace nákupní cesty zákazníka na e-shopu truscada.sk. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications

Práce na příbuzné téma