Analýza míry odklonění společnosti 21. století od konceptu intuitivního stravovaní jako důsledek působení vlivu nadlinkových i podlinkových komunikačních sdělení v České republice i ve světě. – Valentina Lazzari
Valentina Lazzari
Bachelor's thesis
Analýza míry odklonění společnosti 21. století od konceptu intuitivního stravovaní jako důsledek působení vlivu nadlinkových i podlinkových komunikačních sdělení v České republice i ve světě.
To what extent do all the ATL and BTL communication and marketing tools prevent us from embracing the concept of intuitive eating and from listening to the natural human body hunger calls.
Anotácia:
Bakalářská práce analyzuje míru odklonění společnosti 21. století od konceptu intuitivníhostravování jako důsledek působení vlivu nadlinkových a podlinkových marketingových sdělení v České republice i ve světě. Cílem práce je zjistit, do jaké míry nástroje zmíněných marketingových komunikací odvádí společnost od konceptu intuitivního stravování. Dále pouze IS. IS je systém stravování, kdy jedinec naslouchá …viacAbstract:
My bachelor thesis analyses the extent of diversion of the 21st century society from the conceptof intuitive eating as a result of all the above the line and below the line media examples in the Czech Republic and around the world. The objective of this thesis is to discover to what extent do these ATL and BTL media tools / ads make people abandon the concept of intuitive eating. Intuitive eating is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: MUDr. Barbara Taušová
- Oponent: Michaela Vaculíková, PhDr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAZZARI, Valentina. \textit{Analýza míry odklonění společnosti 21. století od konceptu intuitivního stravovaní jako důsledek působení vlivu nadlinkových i~podlinkových komunikačních sdělení v~České republice i~ve světě.}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/6n9kxp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Management in creative industry
Práce na příbuzné téma
-
Building a Portfolio of Online Marketing Tools for the Software Start-up Manta Tools, s.r.o.
Kateřina Plšková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketing tools in managing economic risks in SMEs in CZ
Ismail Benyahya -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích
Kateřina Macháňová
Názov
Vložil
Vložené
Práva