Motivace studentů bakalářů o pokračování studia na MU – Ing. Ivana Bučková
Ing. Ivana Bučková
Master's thesis
Motivace studentů bakalářů o pokračování studia na MU
Motivation of bachelor students for master study at Masaryk University
Abstract:
The goal of the submitted thesis “Motivation of bachelor students for master study at Masaryk University” is to determine what motivational factors are involved in student’s decision making when choosing where to complete master study. The theoretical part deals with the psychological aspects of motivation, delivers information about the master study at Faculty of economics and administration at Masaryk …moreAbstract:
Cieľom predkladanej diplomovej práce „Motivácia študentov bakalárov k pokračovaniu v štúdiu na MU“ je zistiť aké motivačné faktory sa podieľajú na rozhodovaní študentov o výbere školy pre magisterské nadväzujúce štúdium. Teoretická časť sa zaoberá psychologickými aspektmi motivácie, informáciami o magisterskom nadväzujúcom štúdiu na ESF MU, poznatkami o získavaní informácií v školskom prostredí, marketingovým …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 7. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/plcbu/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2011
- Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Laura Fónadová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics
Theses on a related topic
-
Vnímání KISKu uchazeči o studium: designová studie
Josef Kocurek -
Profesní kariéra a názory na studium prvních absolventů bakalářského studia oboru Všeobecná sestra na Zdravotně sociální fakultě Jihočeské univerzity.
Marcela JIRÁKOVÁ -
Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí
František Řiský -
Marketing a PR základní školy ve městě a na vesnici
Lucie Procházková -
Marketing školy
Josef Málek -
Marketing a základní škola
Jana BARTOŠOVÁ -
Marketing a marketingové komunikace školských zařízení
Alice Peroutková -
Determinanty dalšího vzdělávání učitelů středních škol se zřetelem na marketing vzdělávacích institucí
Petr Adamec