Bc. et Bc. Vito Nikolič

Bakalářská práce

Formát limitovaného videa, nový prostor pro sdílení, zábavu, komunikaci, marketing a umění

Limited video format, new place for sharing, entertainment ,communication, marketing and art
Anotace:
Náplní této práce je popsání obsahu nově vzniklého fenoménu limitovaných videí, který vznikl roku 2013, po spuštění aplikace založené na principu produsage - Vine spadající pod společnost Twitter, která umožňuje svým uživatelům vytvářet videa o délce šesti a půl vteřiny. Na limitovaná videa bylo zprvu nahlíženo pouze jako na novou formu zábavy, ale už po prvním roce užívání se stala téměř svébytným …více
Abstract:
Thesis deal with newly came format of short video made by applications, which are at the same time social networks in 2013 based on produsage principle - Vine which is own by Twitter, and users can make a short video in lenght six and half second. This app was use for first time such as medium for fun but after that came ordinary fenomenom in communication, marketing and last but not least in art.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Alina Matějová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií