Kinematografické vyprávění a hratelnost ve videohrách Davida Cage – Lukáš Kadlec
Lukáš Kadlec
Diplomová práce
Kinematografické vyprávění a hratelnost ve videohrách Davida Cage
Cinematoghrapic Storytelling and Playability in Videogames by David Cage
Anotace:
V této magisterské práci se zabývám otázkami kinematografického vyprávění, vyprávěcích prostředků a hratelnosti ve třech videohrách Davida Cage. V první části předestírám téma klamu v interaktivním vyprávění, následně podrobně analyzuji hry Heavy Rain, Beyond: Two souls a Detroit: Become human. V závěru se dotýkám teze konfliktu autora a příjemce (v tomto případě hráče), kterou vztahuji ke Cageově …víceAbstract:
In this Master thesis I adress the issues of cinematographic storytelling, narrative structure and playability in three videogames by David Cage. In the first part I present the topic of deception in interactive drama, then I analyze in detail the videogames Heavy Rain and Beyond: Two souls and Detroit: Become human. In the conclusion I adress the topic of the conflict between the author and the consumer …víceKlíčová slova
interaktivní filmKlíčová slova
interaktivní multimédiaKlíčová slova
počítačové hryKlíčová slova
vyprávěníKlíčová slova
analýzaKlíčová slova
videohry
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/15205
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2022
- Vedoucí: Helena Bendová
- Oponent: Lucia KAJÁNKOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 3. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie
Práce na příbuzné téma
-
E-learning - nove interaktivni metody vyuky s akcentem na multimédia
Michal Budinský -
Multicast Routing for High-quality Interactive Multimedia
Pavel Troubil -
Využití multimedií a interaktivní tabule při výuce občanské výchovy
Radim Klvač -
Interaktivní parafráze pohádky (Vyprávění příběhu prostřednictvím multimédií. Interaktivní aplikace.)
Lenka ŽALMANOVÁ -
Vliv interaktivní tabule ve výuce AJ na osvojování slovní zásoby na 1. stupni ZŠ
Markéta KABOURKOVÁ -
Teoretická práce: Film a počítačové hry. Praktická práce: Scénář hraného filmu "Besrman"
Jan HUBÁČEK -
Remediace a technoludický film: vliv počítačových her na filmy podle scénáře Charlieho Kaufmana
Jiří Hél -
Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl
Kateřina Szerudová