Lukáš Kadlec

Diplomová práce

Kinematografické vyprávění a hratelnost ve videohrách Davida Cage

Cinematoghrapic Storytelling and Playability in Videogames by David Cage

Anotace:
V této magisterské práci se zabývám otázkami kinematografického vyprávění, vyprávěcích prostředků a hratelnosti ve třech videohrách Davida Cage. V první části předestírám téma klamu v interaktivním vyprávění, následně podrobně analyzuji hry Heavy Rain, Beyond: Two souls a Detroit: Become human. V závěru se dotýkám teze konfliktu autora a příjemce (v tomto případě hráče), kterou vztahuji ke Cageově …více
Abstract:
In this Master thesis I adress the issues of cinematographic storytelling, narrative structure and playability in three videogames by David Cage. In the first part I present the topic of deception in interactive drama, then I analyze in detail the videogames Heavy Rain and Beyond: Two souls and Detroit: Become human. In the conclusion I adress the topic of the conflict between the author and the consumer …více
 

Klíčová slova

interaktivní film

Klíčová slova

interaktivní multimédia

Klíčová slova

počítačové hry

Klíčová slova

Cage David 1969-

Klíčová slova

vyprávění

Klíčová slova

analýza

Klíčová slova

videohry
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2022
  • Vedoucí: Helena Bendová
  • Oponent: Lucia KAJÁNKOVÁ

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 3. 2022 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna