Analýza komunikačního mixu Zoo Praha – Štěpánka Linhartová
Štěpánka Linhartová
Master's thesis
Analýza komunikačního mixu Zoo Praha
Anotácia:
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako komunikační mix a jeho složky, hlavně pak reklama a public relations. Dále pak pojem vizuální styl a jeho tvorba. V praktické části je podroben analýze komunikační mix Zoo Praha z let 2002 - 2007, s důrazem na jednotný vizuální styl, který se komunikačním mixem prolíná.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4720
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2008
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Otakar Frühbauer
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4720
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Komunikační specifika a corporate design výstav a veletrhů
Martin SYNEK -
Objektivace firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu
Vojtěch Lunga -
Corporate design v systéme Corporate Identity
Lucia Uliašová -
Corporate design jako nástroj vizuální komunikace malého podniku
Daniel Slameň -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Kristýna Pospíšilová