Využití LEGO Mindstorms pro výuku algoritmizace a programován – Noe ŠVANDA
Noe ŠVANDA
Bachelor's thesis
Využití LEGO Mindstorms pro výuku algoritmizace a programován
LEGO Mindstorms in the Teaching of Algorithms and Programming
Abstract:
Práce popisuje konkrétní případ komplexního výukového plánu, využívajícího stavebnici LEGO MINDSTORMS EV3 Education. V úvodu jsou analyzovány možnosti využití stavebnice pro výuku. Následuje popis výukového plánu a jeho zamýšlené začlenění do RVP. V neposlední řadě jsou v práci zdokumentovány podpůrné materiály, jenž byly vytvořeny jako součást plánu.Abstract:
The thesis describes a specific case of a comprehensive curriculum using the LEGO MINDSTORMS EV3 Education. The introduction analyzes the possibilities of using the kit for teaching. The following is a description of the curriculum and its intended incorporation into the FEP. Last but not least, the work documents the supporting materials that were created as part of the plan.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Kühr, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVANDA, Noe. Využití LEGO Mindstorms pro výuku algoritmizace a programován. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Computer Science / Applied Computer Science
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights