Vnitřní schodiště patrového železničního vozu – Pavel Pavlíček
Pavel Pavlíček
Diplomová práce
Vnitřní schodiště patrového železničního vozu
The Internal Staircase of the Storey Railway Car
Anotace:
Diplomová práce se zabývá prověřením možnosti použití kompozitového schodiště, náhradou za hliníkový svařenec. Cílem bylo vytvořit MKP modely různých konstrukčních variant a porovnat jejich výhody a nevýhody jak konstrukční, tak materiálové. Cílem návrhu bylo najít co nejvhodnější využití konstrukčního uspořádání vozu na minimalizaci zástavbových prostor schodiště. Pro MKP model byly provedeny zkoušky …víceAbstract:
This diploma work, deal with possibility the check-up of use composite stairs, and their reimbursement for welded stairs. Goals been to create FEM model of different assembly variants. And compare materials and their construction. In comparison is be write advantages and disadvantages. Goal of design is find best solution with using construction arrangement of train on minimalization space under stairs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/129698
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: Martin Fusek
- Oponent: František Fojtík
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta strojníMagisterský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Aplikovaná mechanika
Práce na příbuzné téma
-
Implementace elasto-plastického modelu s degradací materiálových parametrů pro textilní kompozity do komerčního MKP softwaru
Kryštof KUNC -
Úloha negativní zpětné vazby zprostředkované fosfatázou DUSP6/MKP3 v signální dráze ERK aktivované onkogeny BRAF a NRAS
Magdaléna Zacpalová -
Implementace, kalibrace a využití podmínek tvárného lomu v programech MKP
Petr Kubík -
MKP analýza ozubení s mikrogeometrickými modifikacemi s využitím konvenčního výpočtářského SW
Roman Potrok -
Zlepšení cache lokality MKP pomocí křivek vyplňujících prostor
Petr Král -
Porovnání MKP modelů pomocí 1D a 2D elementů použitých při výpočtu flutteru
Filip Zubaľ -
Řešení axiálně zatížených prutů pomocí vlastní implementace MKP s využitím kvadratického prvku
Lukáš Janáčik -
Řešení napěťových a kinematických poměrů při tažení výtažku vnitřní výztuhy s využitím MKP
Ondřej Polka