Lucie ČERVENKOVÁ

Bachelor's thesis

Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům společnosti Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o.

Improving marketing mix for services to customers of Transport company Zlín - Otrokovice s r.o.
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zaměřím na zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům v podniku Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o. Tato práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na literaturu související s tématem této práce. Část analytická se věnuje podniku, jeho historii, jeho marketingovým mixem, provedu analýzu dotazníku a interpretuji výsledky. Na …more
Abstract:
In my work I will focus on improving marketing mix and customer service in Transport company Zlín - Otrokovice s.r.o. This work has theoretical part and analytical part. Theoretical part is focuses on the literature, which connected with theme this work. Analytical part is connected with company, history, marketing mix of company and I analyze the questionnaire and I interpret the results. In conclusion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier: 20954

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČERVENKOVÁ, Lucie. Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům společnosti Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing