Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům společnosti Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o. – Lucie ČERVENKOVÁ
Lucie ČERVENKOVÁ
Bachelor's thesis
Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům společnosti Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o.
Improving marketing mix for services to customers of Transport company Zlín - Otrokovice s r.o.
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zaměřím na zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům v podniku Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o. Tato práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na literaturu související s tématem této práce. Část analytická se věnuje podniku, jeho historii, jeho marketingovým mixem, provedu analýzu dotazníku a interpretuji výsledky. Na …moreAbstract:
In my work I will focus on improving marketing mix and customer service in Transport company Zlín - Otrokovice s.r.o. This work has theoretical part and analytical part. Theoretical part is focuses on the literature, which connected with theme this work. Analytical part is connected with company, history, marketing mix of company and I analyze the questionnaire and I interpret the results. In conclusion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
20954
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERVENKOVÁ, Lucie. \textit{Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům společnosti Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/6o2s5z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERVENKOVÁ, Lucie. Zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům společnosti Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hana Hrušková -
Green marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Monika FREITHOVÁ -
Influencer marketing a chování spotřebitele
Zuzana Rečlová -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova