Zvládání problémového chování u žáků s diagnózou autismu – Barbora SZWANCZAROVÁ
Barbora SZWANCZAROVÁ
Bachelor's thesis
Zvládání problémového chování u žáků s diagnózou autismu
Have a control of pupils with autistic behavior
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zvládáním problémového chování u žáků s diagnózou autismu. V teoretické části se zaměřuji zejména na jednotlivé poruchy autistického spektra, problémové chování dětí s autismem a možnostmi intervence pro osoby s touto poruchou. V praktické části se věnuji dvěma žákům s diagnózou autismu, u kterých popisuji problémové chování v jednotlivých oblastech s možnostmi nápravy takového …moreAbstract:
The examition work is about coping up of the problematic behaviour on pupils with autism diagnose. The theoretical part is focused on each parts of disorders of autism spectra, problematic behaviour of the children with autism and possibilities of intervention for persons with this disorder. In the practikal part I attend to two pupils with autism diagnose, where I describing problematic behaviour …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2010
Accessible from:: 7. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2010
- Supervisor: Mgr. Pavla Olšáková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SZWANCZAROVÁ, Barbora. Zvládání problémového chování u žáků s diagnózou autismu. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková -
Intervenční program na podporu empatie a proti agresi B. A. S. E.: Souvislosti s úrovní teorie mysli u předškolních dětí
Lucie Namešanská -
Autismus u dětí
Vendula Kubánková -
Specifika komunikace v PNP s pacientem s diagnózou autismus
Vičan Vičan -
Autismus, komunikace a média
Radoslava Hyánková -
Výukové moduly pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami- zkouška Brinella - Autismus
Kristýna Seidlová -
Muzikoterapie a autismus - hudba v muzikoterapii jako prostředek ke komunikaci u dětí s autismem
Daniela Krejčí -
AUTISMUS U DÍTĚTE V MŠ A JEHO VLIV NA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAPOJENÍ DO KOLEKTIVU ŽÁKŮ
Karolína STUDENÁ