Bc. Hana MÜLLEROVÁ

Bachelor's thesis

Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy

Children as a target group from the point of view of advertisment ethics
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je popsat problematiku etiky dětské reklamy, dětského spotřebitele a přiblížit jeho chování v tržním prostředí. Popsat účinek propagace a reklamního působení na děti a mládež. Teoretická část se zabývá psychologií spotřebitele, právní úpravou rekla-my a etickým kodexem. V praktické části jsou analýzy marketingového a reklamního pů-sobení na děti, postoj rodičů k dětským reklamám …viac
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe the problem of child advertising ethics, child as a consumer and to give a closer look on child's behaviour in the market environment. Then to define the effect of promotion and advertising impact on children and teenagers. Theoretical part deals with psychology of the consumer, legal form of the advertisment and with the ethical codex. Analytic part present …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zverejniť od: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7476

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MÜLLEROVÁ, Hana. Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.