Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí – Bc. Jan Kozák
Bc. Jan Kozák
Master's thesis
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Measurement of customer satisfaction with the fresh yeast retail offer
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na specifikaci základních kvalitativních znaků u čerstvého droždí a na jejich vnímání koncovými zákazníky. Definoval jsem ideálně zabalenou a z kvalitativního hlediska nejlépe vnímanou kostičku čerstvého droždí. Následně jsem změřil aktuální spokojenost koncových zákazníků s nabídkou v maloobchodě. Samostatný blok otázek jsem věnoval symbolům, které si zákazníci …moreAbstract:
In my master´s Dissertation I targeted to specify basic quality attributes in fresh yeast and to their acceptance by final customers. I defined ideal appearance of packed fresh yeast cube and also the ideal quality appearance of final product. Afterwards I measured customers actual satisfaction with fresh yeast in retail. Separate block of questions I dedicated to symbols, which customers connect with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/10032/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Kristýna Anft -
Analýza spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě
Filip Kapusta -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Veronika Choděrová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kamila Zápecová -
ANALÝZA SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ V URČITÉM PODNIKU
Michaela Dvořáková -
Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ
Lukáš Vybíral