Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí – Bc. Jan Kozák
Bc. Jan Kozák
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Measurement of customer satisfaction with the fresh yeast retail offer
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na specifikaci základních kvalitativních znaků u čerstvého droždí a na jejich vnímání koncovými zákazníky. Definoval jsem ideálně zabalenou a z kvalitativního hlediska nejlépe vnímanou kostičku čerstvého droždí. Následně jsem změřil aktuální spokojenost koncových zákazníků s nabídkou v maloobchodě. Samostatný blok otázek jsem věnoval symbolům, které si zákazníci …víceAbstract:
In my master´s Dissertation I targeted to specify basic quality attributes in fresh yeast and to their acceptance by final customers. I defined ideal appearance of packed fresh yeast cube and also the ideal quality appearance of final product. Afterwards I measured customers actual satisfaction with fresh yeast in retail. Separate block of questions I dedicated to symbols, which customers connect with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10032/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOZÁK, Jan. \textit{Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/6o71xx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Kristýna Anft -
Analýza spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě
Filip Kapusta -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kamila Zápecová -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Veronika Choděrová -
ANALÝZA SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ V URČITÉM PODNIKU
Michaela Dvořáková -
Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ
Lukáš Vybíral