Komparační analýza vybraných českých a amerických fitness center – Bc. Martin Chalupa
Bc. Martin Chalupa
Master's thesis
Komparační analýza vybraných českých a amerických fitness center
Comparative Analysis of Selected Czech and American Fitness Centres
Abstract:
Cílem práce je zmapování aktuální nabídky služeb včetně vybavení v různých fitness centrech, nalezení silných a slabých stránek, a stanovit marketingové strategie, které by přinesly zvýšení návštěvnosti center a navrhly možnosti jejich dalšího rozvoje. V současnosti stále vznikají nová fitness centra, různé cvičební styly, pomůcky a cvičení, která jsou stále rozmanitější a atraktivnější, je tedy žádoucí …moreAbstract:
The main aim of the thesis is to analyse current services including equipment in various fitness centres, to find their strengths and weaknesses that would increase the attendance and suggest opportunities for their further development. Nowadays, new fitness centres are opened, various exercise styles, aids and exercises are offered, many of them very attractive, so it is desirable to keep competitiveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xf6bu/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Renáta Vychodilová
- Reader: Mgr. Alena Pokorná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie fitness trenéra
Tomáš Krynský -
Návrh marketingové strategie pro fitness centrum
Naomi Täuberová -
Marketingová strategie podniku HD Fitness
Kristýna GABAJOVÁ -
Marketingová strategie fitness centra Contours
Kamila Schmiedová -
Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Fitness assistant s.r.o.
Pavla Ohnišťová -
Marketingová strategie pro modernizaci fitness centra pro ženy
Martin Jelínek -
Marketingové strategie pro “zdraví a fitness“ společnosti zaměřené na prodej suplementačních produktů fungujících na českém trhu.
Jan Sýkora -
Návrh marketingové strategie fitness centra Form Factory
Jan Smetana