Komparační analýza vybraných českých a amerických fitness center – Bc. Martin Chalupa
Bc. Martin Chalupa
Master's thesis
Komparační analýza vybraných českých a amerických fitness center
Comparative Analysis of Selected Czech and American Fitness Centres
Anotácia:
Cílem práce je zmapování aktuální nabídky služeb včetně vybavení v různých fitness centrech, nalezení silných a slabých stránek, a stanovit marketingové strategie, které by přinesly zvýšení návštěvnosti center a navrhly možnosti jejich dalšího rozvoje. V současnosti stále vznikají nová fitness centra, různé cvičební styly, pomůcky a cvičení, která jsou stále rozmanitější a atraktivnější, je tedy žádoucí …viacAbstract:
The main aim of the thesis is to analyse current services including equipment in various fitness centres, to find their strengths and weaknesses that would increase the attendance and suggest opportunities for their further development. Nowadays, new fitness centres are opened, various exercise styles, aids and exercises are offered, many of them very attractive, so it is desirable to keep competitiveness …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xf6bu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. Renáta Vychodilová
- Oponent: Mgr. Alena Pokorná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / odbor:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie fitness trenéra
Tomáš Krynský -
Návrh marketingové strategie pro fitness centrum
Naomi Täuberová -
Marketingová strategie podniku HD Fitness
Kristýna GABAJOVÁ -
Marketingová strategie fitness centra Contours
Kamila Schmiedová -
Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Fitness assistant s.r.o.
Pavla Ohnišťová -
Marketingová strategie pro modernizaci fitness centra pro ženy
Martin Jelínek -
Marketingové strategie pro “zdraví a fitness“ společnosti zaměřené na prodej suplementačních produktů fungujících na českém trhu.
Jan Sýkora -
Návrh marketingové strategie fitness centra Form Factory
Jan Smetana