Interkulturní srovnání chování zákazníků na trhu vysokotlakých armatur – Markéta Stareczková
Markéta Stareczková
Diplomová práce
Interkulturní srovnání chování zákazníků na trhu vysokotlakých armatur
Intercultural Comparison of Customer Behaviour on the High-Pressure Valves Market
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřená na interkulturní srovnání chování zákazníků na trhu vysokotlakých armatur. Autor si klade za cíl zjistit, jaké potřeby a požadavky mají zákazníci jak na tuzemském, tak zahraničním trhu vysokotlakých armatur, jakým typickým chováním se vyznačují a jak jsou spokojeni s nabídkou a službami společnosti. Stěžejní je následující interkulturní srovnání chování těchto zákazníků …víceAbstract:
This thesis is focused on intercultural comparison of customer behavior on the high-pressure valves market. This author aims to determine what needs and requirements customers have on both domestic and foreign high-pressure valves markets, what typical behavior they are characterized by and how satisfied they are with the company. The key is intercultural comparison of customer behavior and definition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102406
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Roman Kozel
- Oponent: Gabriela Gleichová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STARECZKOVÁ, Markéta. \textit{Interkulturní srovnání chování zákazníků na trhu vysokotlakých armatur}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/6ocw7l/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Office Etiquette in the United Kingdom: Coping with Intercultural Differences
Cam Uyen CHU -
Intercultural differences reflected in the websites of companies based in various cultural backgrounds
Kateřina CHVÍLOVÁ -
Intercultural differences in global web design
Lukáš HRNČÍŘ -
The importance of knowledge of cross-cultural differences in managing intercultural teams
Natália Pinterová -
Intercultural Contextual Differences of Wine Consumption
Michaela Stöckerová -
Intercultural differences of the websites of British, Arabic and Czech airports
Aleš BASZCZYNSKI -
Work and Money in Intercultural Comparison
Adéla Nevrlá -
Interkulturní srovnání hodnotového obsahu osobní a organizační identity a míry identifikace s organizací u českých a ruských pracovníků
Kateřina Romanova