Bc. Klára Baláková

Master's thesis

Marketing neziskových organizací

Marketing of Nonprofit Organizations
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketing neziskových organizací. Zabývá se zhodnocením aktuálnosti tématu a současným stavem této zajímavé, důležité a dynamicky se rozvíjející problematiky. Práce je rozdělena do dvou kapitol – teoreticko-metodologická část a aplikační část. V části teoretické bude práce zaměřena na jednotlivé kapitoly, popisující marketing neziskových organizací, jeho základní …viac
Abstract:
The diploma thesis aims to solve marketing in non-profit organizations. It focuses the evaluation of topic exigency of this highly important and dynamically developing question. The work is dividend into two parts – theoretically methodological and applicative part. In the theoretical part, the work focuses on the detailed description of non-profit company marketing, its elementary features, methods …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedúci: Mgr. Markéta Jansová
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní