Marketing neziskových organizací – Bc. Klára Baláková
Bc. Klára Baláková
Master's thesis
Marketing neziskových organizací
Marketing of Nonprofit Organizations
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketing neziskových organizací. Zabývá se zhodnocením aktuálnosti tématu a současným stavem této zajímavé, důležité a dynamicky se rozvíjející problematiky. Práce je rozdělena do dvou kapitol – teoreticko-metodologická část a aplikační část. V části teoretické bude práce zaměřena na jednotlivé kapitoly, popisující marketing neziskových organizací, jeho základní …viacAbstract:
The diploma thesis aims to solve marketing in non-profit organizations. It focuses the evaluation of topic exigency of this highly important and dynamically developing question. The work is dividend into two parts – theoretically methodological and applicative part. In the theoretical part, the work focuses on the detailed description of non-profit company marketing, its elementary features, methods …viacKľúčové slová
Nezisková organizace cílová skupina marketing dobrovolnictví reklama segmentace sociální marketing sociální reklama fundraising sponzoring Člověk v tísni. Nonprofit Organization Target group Volunteering Advertising Segmentation Social Marketing Social Advertising Sponzorship People in Need.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v61v8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Vzdělávání pracovníků v neziskové organizaci Člověk v tísni, o.p.s.
Radka BRZÁKOVÁ -
Rozvojové aktivity organizace Člověk v tísni v Africe
Irena Mlejnková -
Působení nevládní organizace Člověk v tísni v Sýrii
Barbora Javůrková -
Význam supervize pro organizaci Člověk v tísni v rámci kultury organizace
Nikola FLORIANOVÁ -
Interní komunikace v Člověku v tísni, o.p.s.
Tereza Novotná -
Vzdělávání dobrovolníků v neziskové organizaci Člověk v tísni
Lýdie HÁJOVSKÁ -
Odezva sociální reklamy organizace Člověk v tisni
Alexandra Bortnyaeva