Deutsche Geschichte im DaF-Unterricht. Fach- und Sachunterricht am Beispiel der Regierungszeit Maria Theresias – Mgr. Alice Vaňourková
Mgr. Alice Vaňourková
Bakalářská práce
Deutsche Geschichte im DaF-Unterricht. Fach- und Sachunterricht am Beispiel der Regierungszeit Maria Theresias
German history in the teaching of German. Real and speciality teaching on the example of government by Maria Theresa.
Abstract:
The bachelor thesis “German history in the teaching of German. Real and speciality teaching on the example of government by Maria Theresa“ (The bachelor thesis in German: „Deutsche Geschichte im DaF-Unterricht. Fach- und Sachunterricht am Beispiel der Regierungszeit Maria Theresias“) focuses on teaching German language with CLIL method (Content and Language Integrated Learning) i.e. approach which …víceAbstract:
Bakalářská práce „Deutsche Geschichte im DaF-Unterricht. Fach- und Sachunterricht am Beispiel der Regierungszeit Maria Theresias“ je zaměřena na výuku německého jazyka metodou CLIL (Content and Language Integrated Learning) tj. metodou integrace obsahového resp. věcného a jazykového vzdělávání. Jde o společnou výuku předmětu s tematickým zaměřením a cizího jazyka, která je zaměřena na tzv. integrované …víceKlíčová slova
Tereziánské období správní reformy praktická výuka německého jazyka práce s texty z německých dějin odborná němčina didaktika integrace lexikon. Period of Maria-Theresa executive reforms practical teaching of German as a foreign language working with literature about German history special terms in German didactics integration small dictionary.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/szuij/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Dr. phil. Brigitte Sorger
- Oponent: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŇOURKOVÁ, Alice. \textit{Deutsche Geschichte im DaF-Unterricht. Fach- und Sachunterricht am Beispiel der Regierungszeit Maria Theresias}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/6onpfe/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Simona Halvová -
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Ivana Hrtoňová -
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová