Inka Siegelová

Bakalářská práce

Muzeum a branding

Museum branding
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice brandingu kulturních institucí. Nejprve definuje základní prvky brandingu a jejich specifika v oblasti muzeí. V praktické části tato práce popisuje dvě významné kulturní instituce, Tate a Národní galerii, od jejich založení po současnou situaci. Další část je založena na dotazníkovém šetření, které by mělo potvrdit či vyvrátit hypotézy stanovené v úvodu …více
Abstract:
This bachelor thesis addresses a branding of cultural institutions. At first it defines basic elements of branding and their specifics regarding museum s. The practice part of the thesis describes two significant culture institutions - Tate and the National Gallery of the Czech Republic, from the time of the foundation to the present date situation. Following part of the thesis is based on the questionaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
  • Vedoucí: Irena Tyslová
  • Oponent: Zdeněk Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33068

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management