Inka Siegelová
Bakalářská práce
Muzeum a branding
Museum branding
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice brandingu kulturních institucí. Nejprve definuje základní prvky brandingu a jejich specifika v oblasti muzeí. V praktické části tato práce popisuje dvě významné kulturní instituce, Tate a Národní galerii, od jejich založení po současnou situaci. Další část je založena na dotazníkovém šetření, které by mělo potvrdit či vyvrátit hypotézy stanovené v úvodu …víceAbstract:
This bachelor thesis addresses a branding of cultural institutions. At first it defines basic elements of branding and their specifics regarding museum s. The practice part of the thesis describes two significant culture institutions - Tate and the National Gallery of the Czech Republic, from the time of the foundation to the present date situation. Following part of the thesis is based on the questionaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33068
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedoucí: Irena Tyslová
- Oponent: Zdeněk Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Role brand experience v kavárenském průmyslu
Kamila Prosická -
Role značky
Eva Šlezáková -
Role značky ve spotřebním chování generace Z v oblasti módy
Barbora Kubešová -
The role of digitalization on brand loyalty in luxury industry
Vladislava Savkova -
Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů
Martina Mayová -
Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů
Martina Císová