Potenciál distančního vzdělávání na 1. stupni základní školy – Bc. Kateřina Koumarová
Bc. Kateřina Koumarová
Bakalářská práce
Potenciál distančního vzdělávání na 1. stupni základní školy
The potential of distance education at the 1st grade of elementary school
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na distanční vzdělávání. Jejím cílem je prozkoumat názory pedagogů vyučujících na prvním stupni základní školy na distanční výuku. Na základě analýzy názorů učitelů zkoumám, jak vnímají výhody a nevýhody distančního vzdělávání, a jak se promítá do sociální interakce dětí. Pro analýzu byla využita metoda otevřeného kódování, která se zabývá analýzou kvalitativních dat …víceAbstract:
This bachelor´s thesis focuses on the distance education. Its goal is to examine the opinions of teachers teaching at the first level of elemen-tary school about distance learning. Based on the analysis of teachers' opinions, I examine how they perceive the advantages and disad-vantages of distance education, and how distance education is reflect-ed in the social interaction of children. An open coding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/car7y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Lenka Ďulíková
- Oponent: Mgr. et Mgr. Veronika Kolaříková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Distanční vzdělávání žáků s mentálním postižením
Eliška SOMMEROVÁ -
Distanční text a jeho tvorba na zvolené téma
Martina Sládková -
Užívání návykových látek v domovech pro seniory z pohledu pracovníků – zkušenosti a vliv na sociální interakce
Lenka Pasecká -
Interakce mezi dětmi v prostředí mateřské školy během volné hry
Klára Pospíšilová -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK