Potenciál distančního vzdělávání na 1. stupni základní školy – Bc. Kateřina Koumarová
Bc. Kateřina Koumarová
Bachelor's thesis
Potenciál distančního vzdělávání na 1. stupni základní školy
The potential of distance education at the 1st grade of elementary school
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na distanční vzdělávání. Jejím cílem je prozkoumat názory pedagogů vyučujících na prvním stupni základní školy na distanční výuku. Na základě analýzy názorů učitelů zkoumám, jak vnímají výhody a nevýhody distančního vzdělávání, a jak se promítá do sociální interakce dětí. Pro analýzu byla využita metoda otevřeného kódování, která se zabývá analýzou kvalitativních dat …moreAbstract:
This bachelor´s thesis focuses on the distance education. Its goal is to examine the opinions of teachers teaching at the first level of elemen-tary school about distance learning. Based on the analysis of teachers' opinions, I examine how they perceive the advantages and disad-vantages of distance education, and how distance education is reflect-ed in the social interaction of children. An open coding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/car7y/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Lenka Ďulíková
- Reader: Mgr. et Mgr. Veronika Kolaříková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Teaching Assistant Training / Assistant for Schools
Theses on a related topic
-
Distanční vzdělávání žáků s mentálním postižením
Eliška SOMMEROVÁ -
Distanční text a jeho tvorba na zvolené téma
Martina Sládková -
Užívání návykových látek v domovech pro seniory z pohledu pracovníků – zkušenosti a vliv na sociální interakce
Lenka Pasecká -
Interakce mezi dětmi v prostředí mateřské školy během volné hry
Klára Pospíšilová -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK