Lukáš Heřmánek

Bachelor's thesis

Business Strategy of the Travel Agency

Podniková strategie cestovní kanceláře
Abstract:
Cílem této práce je vypracovat strategickou analýzu společnosti British Studies Agency, s.r.o s důrazem na zlepšení jejího současného stavu a navrhnout podnikovou strategii, který by měla přinést budoucí růst. V teoretické části bude zmíněna základní terminologie a následně použita v praktické části. Dále tam nalezneme už již zmiňovanou strategii, kde PEST a Five Forces Model budou použity jako součást …more
Abstract:
The aim of this work is to carry out strategic analysis of the company British Studies Agency, s.r.o with emphasis put on improvement of its current state and advise the possible strategies for future growth. In the theoretical part basic terms of the strategic analysis will be mentioned and then used in the practical part. It is focused on actual strategy of the travel agency British Studies, where …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 2. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2016
  • Supervisor: Ladislav Tyll
  • Reader: Karel Pernica

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54200