Ing. Martina Toufarová

Master's thesis

Analýza možností využití a efektů 3D reklamy

Analysis of Usage Possibilities and Effects of 3D Advertisement
Abstract:
Tato diplomová práce je věnována analýze možností, které skrývá pojem 3D reklama. Vedle určení pozice třídimenzionální reklamy v marketingu, vymezení samotného pojmu a úvodu do problematiky, je věnován prostor také přiblížení českého trhu reklamních předmětů a rozboru účinků 3D reklamy. V další části práce je popsáno několik firem. Každý podnik je nejprve představen, poté je analyzováno jakou roli …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2007
  • Supervisor: Ing. Karel Mráček, CSc.
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS