Analýza možností využití a efektů 3D reklamy – Ing. Martina Toufarová
Ing. Martina Toufarová
Master's thesis
Analýza možností využití a efektů 3D reklamy
Analysis of Usage Possibilities and Effects of 3D Advertisement
Abstract:
Tato diplomová práce je věnována analýze možností, které skrývá pojem 3D reklama. Vedle určení pozice třídimenzionální reklamy v marketingu, vymezení samotného pojmu a úvodu do problematiky, je věnován prostor také přiblížení českého trhu reklamních předmětů a rozboru účinků 3D reklamy. V další části práce je popsáno několik firem. Každý podnik je nejprve představen, poté je analyzováno jakou roli …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/aiajk/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2007
- Supervisor: Ing. Karel Mráček, CSc.
- Reader: Ing. Helena Cetlová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
3D grafika v komerční reklamě
Jan Harák -
Aplikace projektového řízení ve vybrané 3D tiskové společnosti
Matěj Kyjanica -
Informační systém pro veletrh JobChallenge
Tomáš Pouzar -
Veltruský hospodářský veletrh v roce 1754 a jeho dopad na výstavnictví a hospodářství v českých zemích
Kristýna Krupková -
Realizace veletržního stánku JAMU pro veletrh Theatre Tech 2014
Václav Olšar -
Vianočný veletrh Christmas world 2020
Ľudmila Valentínová -
Zahraniční veletrh jako nástroj k mezinárodní expanzi české firmy
Veronika Krejčíková -
Návrh veletržního stánku UTB pro vysokoškolský veletrh Gaudeamus
Filip Vltavský