Porovnání spokojenosti zákazníků s českými železničními dopravci – Helena Zewdiová
Helena Zewdiová
Bakalářská práce
Porovnání spokojenosti zákazníků s českými železničními dopravci
A Comparative Study of Customer Satisfaction with Czech Railway Operators
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá porovnáním spokojenosti zákazníků vlaků SC Pendolino a žlutými vlaky společnosti RegioJet. Práce je členěna do 7 kapitol. První kapitola je úvod do problematiky a poslední kapitolou je závěr. Druhá kapitola obsahuje charakteristiky a marketingové mixy společností České dráhy a RegioJet. Třetí kapitola se zabývá teoretickými východisky měření spokojenosti zákazníku. Jsou zde …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on comparison of customer satisfaction with trains SC Pendolino and yellow trains of the RegioJet company. Thesis is divided into 7 chapters. The first chapter is an introduction to the topic and the last chapter a conclusion. Second chapter contains the characteristics and marketing mix of both companies, České dráhy and RegioJet. The third chapter is focused on the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91453
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Michaela Petrová
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZEWDIOVÁ, Helena. \textit{Porovnání spokojenosti zákazníků s českými železničními dopravci}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/6prz7n/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký