Customer satisfaction and how to measure it (case study) – Huong Thanh Duong
Huong Thanh Duong
Bakalářská práce
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prokázat klíčové faktory, které ovlivňují spokojenost zákazníků a zjistit, jak ji zvýšit. V teoretické části je nejprve popsán zákazník a dále se zabývá jeho spokojeností a loajalitou. Následně je zde zmíněn také zákaznický servis. Druhá kapitola teoretické části se zabývá metodikou používanou pro zjišťování spokojenosti zákazníků. Spokojenost zákazníků se měří pomocí …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to demonstrate key factors that influence customer satisfaction and find out how to increase. The theoretical part contains the description of the customer, customer satisfaction and loyalty, as well as customer service. The second chapter of the theoretical part looks at the methodology used to measure customer satisfaction. Customer satisfaction is measured using …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fy3dl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUONG, Huong Thanh. \textit{Customer satisfaction and how to measure it (case study)} [online].
Praha, 2018 [cit. 2021-01-26]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/ym3lxz/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce PhDr. Karel Eliáš, CSc..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management: Der Weg zur optimalen Kundenbeziehung
Jan Šrůtek -
Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje
Jakub Louda -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Současná situace na trhu s Customer Relationship Management systémy: analýza a potenciál CRM systémů pro živnostníky v České republice
Ondřej Popelka -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor