Ing. Petra Hrdličková

Bakalářská práce

Analýza marketingových a propagačních aktivit u organizátorů veřejné dopravy

Analysis of marketing and promotional activities in the organizers of public transport
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou marketingových a propagačních aktivit u organizátorů veřejné dopravy v kontextu integrovaného dopravního systému. Teoretická část je zaměřena na obecné informace o osobní dopravě a integrovaném dopravním systému – princip jeho fungování a zjednodušené popsání IDS v České republice. Dále jsou uvedeny informace o marketingu a propagaci. Aplikační část je zaměřena na dva …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of marketing and promotional activities with the organizers of public transport in the context of an integrated transport system. The theoretical part is focused on general information about the passenger transport and integrated transport system-the principle of its functioning and a simplified description of IDS in the Czech Republic. Further are there presented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Ondrej Stopka, PhD.
  • Oponent: Ing. Jindřich Ježek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Technologie dopravy a přepravy