Analýza konkurence webových portálů na horská ubytovací zařízení – Petra Belásová
Petra Belásová
Diplomová práce
Analýza konkurence webových portálů na horská ubytovací zařízení
Competitive Analysis of the Mountain Accommodation Web Sites
Anotace:
Tématem diplomové práce byla Analýza konkurence webových portálů na horská ubytovací zařízení. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jaká je konkurenční pozice ubytovacího portálu Naše hory v porovnání se čtyřmi největšími konkurenty na trhu. Dále byla práce zaměřená na zhodnocení kvality služeb, silných a slabých stránek portálů a komunikace jak se spotřebiteli, tak s majiteli inzerovaných objektů. …víceAbstract:
The theme of the diploma thesis was Competitive analysis of the mountain accommodation web sites. The main aim of the diploma thesis was to find out what is the competitiveness of web site Naše hory compared to the four largest competitors in the marketplace. Further aims were focusing on the evaluation of the quality of services, the strengths and weaknesses of the portals and the communication with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117801
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš