Le merchandising dans l'entreprise parfumerie Fann – Bc. Julie WAVŘÍKOVÁ
Bc. Julie WAVŘÍKOVÁ
Master's thesis
Le merchandising dans l'entreprise parfumerie Fann
Merchandising in the company FAnn parfumery
Abstract:
Thesis focuses on the effectiveness of merchandising in the Fann perfumery in the Czech Republic. Through the analysis, we made the questionnaire for the specialists and customers at the stores analyzed. Using the results, we analyzed merchandising in Fann perfumery in the Czech Republic.Abstract:
Mémoire de maîtrise se concentre sur l'efficacité du merchandising dans la parfumerie Fann en République tch?que. Par l'analyse, nous avons fait un questionnaire pour les spécialistes et clients des magasins analysés. Par l'aide des résultats, nous avons fait l'analyse du merchandising de la parfumerie Fann en République tch?que.
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WAVŘÍKOVÁ, Julie. Le merchandising dans l'entreprise parfumerie Fann. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philology / Specialised French for Economic Practice
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva