Bc. Alena BLAUDEOVÁ

Diplomová práce

Genderové stereotypy v reklamě

Gender stereotypes in advertising
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o současné situaci v reklamách a během televizního vysílání v oblasti genderu. Toto téma se týká každého z nás, jelikož jsme stále vystavování genderových předsudkům a zobrazování genderových stereotypů nejen v médiích. V první kapitole je seznámení se základními pojmy genderu, jako je pojem gender sám, dále genderové stereotypy, genderové role a další. Dále jsou zde …více
Abstract:
This thesis discusses the current situation in commercials and in television broadcasting in the area of gender. This topic applies to each of us , as we are constantly exposed to gender bias and gender stereotypes not only in the media. The first chapter is an introduction to the basic concepts of gender, such as the notion of gender itself , as well as gender stereotypes , gender roles , and more …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Zveřejnit od: 11. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 5. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Denisa Labischová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BLAUDEOVÁ, Alena. Genderové stereotypy v reklamě. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta