Potenciál rozvoje cestovního ruchu se zaměřením na nový produkt – Eva Nguyenová
Eva Nguyenová
Bakalářská práce
Potenciál rozvoje cestovního ruchu se zaměřením na nový produkt
Potential of tourism development focusing on a new product
Anotace:
Účelem této bakalářské práce je analyzovat a popsat kočičí kavárny jako produkt cestovního ruchu. Cílem je stanovit, jestli jsou zařízení turismu přínosná a jestli jsou dostatečně propagována, aby byly v povědomí veřejnosti. Ke zjištění těchto údajů je proveden kvantitativní výzkum. Výsledky šetření se opírají o shromážděná data v teoretické části. Jsou zde nastíněny relevantní aspekty marketingu jako …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to analyse and describe cat cafés as a product of tourism. The objective is to determine whether they are beneficial to tourism and if they are promoted sufficiently, to raise awareness. Quantitative research is realized to ascertain the information. The results of the survey are based on the data gathered in the theoretical part. Relevant aspects of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11927
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Ing. Veronika Židová, Ph.D., DiS.
- Oponent: Mgr. Dagmar Hrušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace pro zvířecí kavárnu dle japonského konceptu
Patrik Tomšů -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace LOVE FOOD cafe
Nela Trebatická -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Marketingový plán pro Cafe 2
Marie Zbořilová -
„Start-up cafe“-new ideas for automotive business in Northern Bohemia
Denys Levchenko -
Marketingová strategie kavárny EBE Cafe
Natálie Ševčíková -
Multifunctional Cafe in Ostrava
Mehmet Burak Bozgac
Název
Vložil
Vloženo
Práva